Friday, April 12, 2013

Xin's 15th Birthday//Before Tekong Days

Din din @ Watami! One day before Bro gets enlisted...and also a birthday celebration for Xin.
 IMG_5567

IMG_5568

IMG_5569
I love that Causeway Point has so many new Japanese restaurants and there are so many upcoming eateries that are gonna open right at the station! Excited!!!
IMG_5570
Mmmm when i was free enough to paint mah nails! Cupcake girl gotta have cupcake nails for once!
IMG_5571

IMG_5572
With ze birthday girl
IMG_5573

IMG_5574
SHAPPO in the houseeeeeeeee hahahhaha
I can see y'all judging me for bringing Shappo out._.'''
IMG_5575
FOOD! Watami Salad is THE BOMB. This is the half salad that has a super yummy sauce coupled with fresh veg//cherry tomato//corn(luv!!!!!), meat and prawns! It is SO good seriously...i never thought i'd ever praise salads...hahahaha
IMG_5576
Some beef//corn rice bowl that Xin had!
IMG_5577
Mineeeeeee
IMG_5578
Hello udon, i love you! Sushi Tei's is the best but Watami's is also not bad! I love udon i really do, it's plain and simple and some may even say tasteless but i love the chewy texture and perhaps everything about it haha! It seems so...normal right? But it surprises me with how good it tastes just simply by being simple(haha!)
IMG_5579
Tempura udon! I want some ladyfinger tempura please! Instead of brinjal...
IMG_5580

IMG_5581
Mentai potato pizza, Waraku's is far better!
IMG_5584
Staredown
IMG_5585
IMG_5589
After din din...
IMG_5590
Must have ice cream!
I must be having TOO much ice cream recently, gotta detox right now by drinking some green tea haha! I had Swensens, Hagen Daaz and some cray cray bubble tea ice cream(yeah you heard me right!!!). Oh and i personally do not like marble slab's ice cream....personal preference!
IMG_5591
Hapz hapz birthday to mah sisterrrrr
IMG_5592-1
HAHAHAHA
IMG_5593
Anw pardon me for my weird face, i was dappling with eye makeup so that i can know which eye shadow to use when attending weddings!
And Shappo looks so cute in this picture!*swoons* haha alrighty good night everyone!

Wednesday, April 10, 2013

Forgotten Family Shots

A series of photos i uncovered in my Pictures Folder...Enjoy!

IMG_3316

IMG_3317

IMG_3319

IMG_3323

IMG_3324

IMG_3326
Lots of love and support from my bro and mum:D
IMG_3329

IMG_3332
December
IMG_3458
Random family night out for dinner, met them after going out, which explains my overdressed self.
IMG_3459
Here's a silly photo of us posing-.-'''
IMG_3460
Trying out kids shoes o.o i manage to fit in and they felt amazingly comfortable!
IMG_3462
New Buys(back then), don't get the Heroine Make's eyeliner! It's not that good. I got it only because  my usual liquid liner from The Face Shop is out of stock!
IMG_3465
Circus themed photo album on sale! Gotta get it:)
IMG_3467
Traveled to the other end of Singapore to...
IMG_3469
Collect a birthday cake for my dad. Not to mention getting drenched and lost, feeling cold and miserable but thankfully together with my bro and sis!
IMG_3477
Salted Caramel Cake with a lot of candles hahahha
IMG_3479
Posing again
IMG_3480
Overly enthusiastic
IMG_3481
Bo chup.
IMG_3482
Siao hahhahaa
IMG_3484
Just...prancing around. You know, prancing around at home? Oh i guess i'm the only one who does it then._.
IMG_3486
IMG_3487

IMG_3494
Finally making an appearance! Happy birthday pa!

IMG_3499
With ah ma

Okay abrupt end! Goodnight guys!



Sunday, April 07, 2013

Lao Yu Sheng with Uni peeps!

Lao Yu Sheng with my uni mates long long ago in February, @ Clementi's Ramn Ten(?) IMG_5247

IMG_5250
Looks like i'm having a laughing fit but okay la post cuz FL guoting looks very dreamy here hahaha in your own world ah guoting!!!
IMG_5251-1
Guoting, Imran//Mr Iron, and meh! While the rest are prepping the yu sheng!
IMG_5252
Let's take a group photo before it gets messy haha!
We have Wen Shao, Nadiah, Guo Ting, Imran and me in the middle on the left!
Wawa, Caroline, Chloe and Zenia on the right!
IMG_5253
Eat ALL the crackers!
IMG_5254
Cute caro and kua zhang chloe at the side (Forever~ hahahah)
nad nad
Nad and me! Cuz she looks very pretty that day with her classic tudung hahahaha!
mayo fries
The Bombz. My tuesdays with Guoting hahahha we headed to Np for some good and cheap food and found this! So yummy!
FL
And here's me with my FL guoting, Thank you so muchhhhhhhhhh for everything like listen to me talk about everything and anything plus always recommending me good and cheap stuff, encouraging me etc etc! I will miss you when school end T.T remember we need to meet and eat cheap and good food together okay!!!!!!!!!!!!!!!!

And that's all folks.